divendres, 16 de novembre del 2012

Del somni al silenci, Segona República i Guerra Civil a Sants, Hostafrancs i La Bordeta



Després d'uns anys de treball i espera per fi us puc anunciar l'aparició del meu primer llibre Del somni al silenci, sobre la Segona Repúbica i la Guerra Civil a Sants, Hostafrancs i La Bordeta. Un llibre que m'ha prologat Matthew Tree i que serà el primer volum de la col·lecció Riera de Magòria un projecte coordinat pel Secretariat d'Entitats en el que està treballant molta gent del barri per donar a conèixer la nostra història. Pròximament s’anunciaran noves publicacions de la col·lecció, ja en marxa.


Si voleu comprar-ne un el podreu trobar a Cotxeres de Sants, a la Ciutat Invisible, a l'Abacus d’Hostafrancs i a la llibreria Vicky per un preu de 18 euros. Del somni al silenci es presentarà dilluns 3 de desembre a les 19.30 h a la sala d’actes de Cotxeres de Sants. 

Espero que aquest llibre us agradi i que serveixi per descobrir molts aspectes de com es va viure la Guerra Civil als nostres barris: des de l'ubicació dels refugis fins a la vida dels santsencs i santsenques, passant per la vida de les entitats.  

Per part meva només resta donar les gràcies a tots aquells que m'heu ajudat a portar aquest projecte endavant, als que van pensar que calia fer unes monografies sobre la història de Sants, Hostafrancs i La Bordeta, als que m'heu facilitat imatges o documents, als que m'heu acompanyat fins a llunyans arxius a buscar fotografies que ens són molt properes, als que m'heu ajudat amb les qüestions lingüístiques, als que heu compartit els vostres records d'infantessa i a tots els que m'heu suportat en aquest temps, a la família i als amics. Moltes gràcies!

Us espero a tots el 3 de desembre a les 19,30 a la sala d'actes de Cotxeres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada